The Occasional Hangout – vår återkommande mötesplats för dig som gillar motorcyklar, stil och gemenskap.
Den 25 juni från kl. 17:00 bjuder vi in till vårt återkommande kvällshäng på Södermalm.
Kom förbi, träffa andra entusiaster, prata motorcyklar, planera sommarens turer och upptäck ny utrustning. Vi bjuder på något att dricka medan du hänger i en avslappnad och familjär miljö.
Vi har också extra fint besök av RGNT Motorcycles denna kväll. Kom och testa en av deras grymma elmotorcyklar.
Alla är välkomna – oavsett om du kör varje dag eller bara längtar till nästa tur på två hjul.








